Gävlekalset inställt del 1

Ja då var gävlekalaset inställt så går när man moppsar upp sig mot skellefteå såhär har jag upplever finalen den har inte vartit brynäs mot aik utan filmaren svedberg mot väl spelande aik de hande tals om fart fylld hockey från brynas sida men de tycker it jag dom spelar mer å mer som luleå dom spelar sarg ut å fantasilöst så brynäs har it spelat farfyllt som alla säger men skellefteå har försökt å försökt med de går inte för att brynäs spelar som nå jävla grokogroll(luleå)men skellefteå har försökt men de gå verkligen inte heller få håll på filmaren svedberg de är verkligen lätt man jag tycker oxå skellefteå har gjort svedberg så bra spm han är nu skellefteå har skjutit myckey utifrån så han få puckarna rätt i magen osv men de som skellefteå uttnyttjade i matchen i söndags som dom it gjort dom 3 senaste matcherna är ta svedbergs äcklingt bra returer men de gjorde dom i söndag å då vinner man matcherna oxå å för att skellefteå ska klara de här är de viktigt å visa att man är starkare fram för målet å visa att man är effektivare än vad brynäs är för brynäs har varit äckligt effektiva men jag tro skellefteå har stora chanser å vända å vinna de här serien hörs snart min kära läsrare tipsa gärna om vad jag ska skriva om i sommar hojj


Kommentarer
Postat av: Anders

Hej David. Jag hoppas vi ikväll får se ett nervöst och mentalt detroniserat Brynäs som åker hem till ännu ett uppskjutet kalas.

Blir det så tror jag vi har övertag på "halstabletterna".

2012-04-17 @ 18:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0