Snabb inlägg om säsongen

 hejsan igen nu ska jag börja blogga igen. Nu äntligen ska bara snbbt säga vad jag tro om säsongen. Jag har personlig kännsla av Linköping kommer bli farliga med melin i båset kan allt hända. Sen tro jag att botten striden avgörs i sista omgången. De lag som åker ner i kvalet från elitserien kommer stanna i allsvenskan. Jag tro svensk hockey är på väg mot nått stort outsider lag kommer komma å ta över mer å mer. Sen i skellefteå aik tro jag på markus svensson komer få världens genombrott. Sen kommer Skellefteå utamna linköpning om guldet. Hörs snart igen :D  

Kommentarer
Postat av: MS

FBK då? Dom är väl tyvärr nästan alltid bra...

Svar: nja jag tro inte på dom till final men slut spel helt klart :)
hockeyplejset.blogg.se

2012-08-23 @ 15:49:19
URL: http://faceoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0