till älsklingen om Rasmus Edström

Hej idag ska jag skriva om en spelare som kanske inte spelar mest men han gör små saker som inte man ser som kan vara avgöraden. Jag tycker att Rasmus kommer in A-laget i varje match han spelar han har inte världens bästa skott men den killen kan åka skridskor. Han är en bra tvåvägsback han bra offensivt å deffensivt jag tycker han kan nötta skott i sommar för han kommer bli viktig i Powerplay nästa säsong. De är bara synd att bara att han e skadda just nu å kanske resten av säsongen hoppas inte han behövs i Pwerplay redan nu. Här älskling har du ett lilet inlägg om dig boiiiiiiiiii älskar dig min älskade josefin <3 <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Varför just han :(((((

2012-02-22 @ 23:55:57
URL: http://josefinlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0